.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسليت طاهایی درپي شهادت شهید باغباني

به گزارش شمال نیوز، به مناسبت شهادت هادي باغباني، مستند ساز مازندراني در سوريه، پيام تسليتي از سوي سيدعلي اكبر طاهايي، استاندار مازندران صادر شد كه متن پيام به شرح ذيل اعلام مي گردد؛


جنایت مزدوران و عوامل نظام مشترک سلطه و صهیونیسم در به شهادت رساندن هادي باغباني، روایتگر صحنه های نبرد جبهه مقاومت با جریان ظلم و تكفير در سوريه و مستندساز متعهد مازندراني ، ضمن اينكه بار دیگر چهره واقعی دروغگویان به ظاهر مدافع حقوق بشر را برای جهانیان نمایان ساخت، شاهد صديقي شد بر حقانيت اين جمله كه «درِ باغ شهادت همواره باز است».

بي ترديد رسالت عظیم روشنگری رسانه ها با اقدامات کور و ناجوانمردانه، دستخوش خدشه و آسیب نخواهد شد و عزیزان فعال در عرصه رسانه و اطلاع رساني با اعتقاد به ارزشمندی فعالیت خود در آگاهی بخشی به افکار عمومی و جامعه، این راه پر خطر را با صلابت ادامه خواهند داد.

صدای جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی خاموش‌شدنی نیست و این شعله، پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه اطلاع‌رسانی پرتوافکن خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت «هادي باغباني» به خانواده محترم ايشان، اهالی رسانه و مردم ولايي مازندران به ويژه بابلسري هاي شهيد پرور، از خداوند متعال برای خانواده این شهيد والامقام صبر و شکیبایی مسئلت می نمايم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.